'T is weer geregeld - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu 'T is weer geregeld - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

'T is weer geregeld

Door: Paps

Blijf op de hoogte en volg Meintje

22 Oktober 2014 | Nederland, Berghem

Zeau, daar zijn we weer, straks vanaf juni 2015 uw dagelijkse leesvertier in de avond. Ik dacht, ach laat ik iedereen eens vast warm maken, iets geven om naar uit te kijken in het voorjaar als buiten de blaadjes weer aan de bomen zitten, de bloemetjes bloeien en de vogeltjes fluiten. Of we regenen allemaal kapot da kan ook. Het blijft Nederland tenslotte. Één vaste waarde, in Curaçao is en blijft het 29 graden ;-)

De titel zegt het al, het is allemaal weer geregeld. De therapie is vastgelegd, het verblijf, alles...Op één ding na dan, de tickets. Niet geheel onbelangrijk maar toch. Die krengen zijn toch best duur, aangezien we er 4 moeten hebben...
Dus op internet eens rondgekeken voor KLM tickets dit keer. Vorige keer was met Arke. Was zeker niet slecht maar KLM schijnt toch beter te zijn in sommige dingen. Tel je alles bij elkaar op zou het zelfs nog voordeliger moeten zijn. Maar ach, daar komen we wel weer uit. Naar het schijnt komen er nog "wereld deal weken"... En gaan de prijzen sowieso naar beneden omdat KLM vanaf januari 2x per dag vliegt naar de Antillen?

Veel boeiender is het om weer een mooi uitzicht te hebben, figuurlijk maar ook letterlijk! Weer zien hoe onze Mein helemaal tot rust komt (en wij ook) en wat ze allemaal weer gaat leren en waarin ze weer gaat groeien. Ben nu al reuze benieuwd!

Eerst moet onze dame nog een tijdje vertoeven in het Seys centrum. (Google het even) Eens kijken of we ze daar millimeter voor millimeter een beetje aan het eten kunnen krijgen zodat we die godvergeten voedingspomp eens door de ruit naar buiten kunnen fl******n...geen frustraties verder hoor.

Het is nog geen dagelijkse gespreksstof bij ons thuis maar de komende maanden zal 't zeker wel weer oplaaien, schat ik zo. Zeker in de aanstaande donkere dagen. Maar voor we het weten is het alweer juni :-)

Tot gauw!

• 23 Oktober 2014 - 07:21

Joost, Judith En Randy:

Hoi hoi allemaal,
    Wat een heerlijk vooruitzicht weer en wij zijn helemaal niet jaloers hoor ;-)
    We gaan jullie zeker volgen!!!
    Dikke kus vanuit Waalwijk