Dag 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Paps

Blijf op de hoogte en volg Meintje

03 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Dag 1 begon vroeg vandaag. 4:50uur d'r uit, douchen, aankleden de jong d'r nest uit trommelen en aankleden. De koffers hadden we al klaar staan. Taxibedrijf J was netjes op tijd, koffers ingeladen en hup naar A'dam. Iets over tien ging de 747 van de KLM de lucht in. Na 9 uur en drie kwartier vliegen, wat zeer voorspoedig is verlopen zonder vervelde kids en vrouw...landde de 747 soepeltjes op Hato.
In vergelijk met de vorige keer stond het transfer deze keer wel op tijd klaar en werden we op hato fantastisch geholpen door een dame van de KLM die ons overal langs sluisde. Geen wachtrij gezien :-)
In tegenstelling tot opa B en tante T ( die zijn ook mee) die netjes achteraan mochten sluiten overal.
"Ons" appartementje voelt weer helemaal als thuis aan.
Heerlijk om hier weer 20 dagen te mogen verblijven. Ook Hemingway (vreettent) hadden we gemist. Niet alleen de locatie maar ook zeker de Hemingway DeLuxe burger...jay!
De kids hadden het intussen wel gezien, kei moe. Vlug maar teruggegaan, onder de douche gezet en naar bed gebonjourd.
We hebben ze niet meer gehoord. Ben wel benieuwd hoe laat ze morgen vroeg wakker zijn. Hopelijk niet al te vroeg.
Eigenlijk heb ik het ook wel gezien voor vandaag.
Morgen meer nieuws uit het bewolkte, winderige Curacao.

• 04 Juni 2015 - 06:56

Joost, Judith En Randy:

Hey luitjes,
    Fijn dat de reis goed verlopen is, wij gaan jullie verslagen zeker volgen.
    In Januari zijn wij weer aan de beurt ;-)
    Heel veel succes en geniet van het mooie en fijne eiland.

Xxx

• 04 Juni 2015 - 07:44

Mariska Heinen :

Fijne af jullie reis goed is verlopen en jullie nerggijens hoefde te wachten.
    Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar jullie volgende bericht!
    Dikke knuffel daar!

• 04 Juni 2015 - 08:10

Someya:

Succes en veel plezier! Dikke kus

• 04 Juni 2015 - 08:35

Ewout:

Hallo Meintje,
    Heel veel succes en plezier met de Dolfijntjes. En laat papa en mama in de vrije uurtjes de boel maar vast voorbereiden op onze komst... ;-) #ontbijtopstrandhemmingway

• 04 Juni 2015 - 11:03

An, Van De Flat.:

Wat goed om weer te lezen dat jullie daar THUIS zijn.Een hele goede tijd toegewenst ! Groetje An

• 04 Juni 2015 - 16:18

Ina Megens :

hoi kim emiel meintje en pieke , heel veel plezier en lekker genieten van alles
    het is zo weer voorbij dus tripelgenieten he
    we volgens jullie via de verslagen en graag veel fotos
    daar zijn we gek op !!!
    groetjes uit het nu ook zonnige NL

• 04 Juni 2015 - 16:55

Walter En Gitte:

Hoi hoi,

Kei leuk om jullie verhalen weer te gaan lezen...Hopen dat het zonnetje daar ook lekker gaat schijnen! Maak er weer een geweldige vakantie van met veel mooie herinneringen.

• 04 Juni 2015 - 18:40

Marij Van Orsouw:

Hoi Hoi allemaal,
    Goed om te lezen dat de reis goed is verlopen.
    Heel veel plezier , de groetjes ook voor Ben en Thea.
    Groetjes XXX

• 04 Juni 2015 - 20:15

Marianne Duijs:

We zitten weer klaar voor het (dagelijkse) verslag! Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad.

• 04 Juni 2015 - 21:36

Mieke Van Orsouw:

Fijn dat jullie het weer meteen zo goed naar de zin hebben. Wanneer begint de dolfijntherapie van Meintje? Geniet, groetjes en knuffel voor Pieke en Meintje.

• 06 Juni 2015 - 07:55

Helen Engelbarts:

Jaaaaa veel plezier weer met dit avontuur. Om de een of andere reden krijg ik geen e-mailmelding meer van geplaatste berichten, maar dan houd ik het gewoon zelf in de gaten. Ik lees weer graag mee, genietse!

• 07 Juni 2015 - 10:08

Peter V K.:

ik zie net dat jullie weer op Curacao zitten. Heeeel veeeeel plezier en succes!!