Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: Paps

Blijf op de hoogte en volg Meintje

06 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Sja lieve mensen, het spijt mij zeer want ik heb verzaakt... Geen verslag gisteren...dat ligt aan een aantal factoren waar inspiratie en moeheid er twee van zijn. Maar vanaf heute zou het toch weer als vanouds moeten gaan. 'Tis tenslotte alweer weekend en we zijn een beetje bijgekomen van de reis die blijkbaar toch meer vermoeidheid en jet-lag met zich meebracht dan verwacht.
Maar goed, genoeg geëxcuseerd, verder met het verhaal...
Onze Mein is een klein boefje geworden, met dank aan het Seys centrum waar ze het een en ander heeft opgevangen van een manneke wat daar ook rond hobbelde. Zo valt er links of rechts wel eens een woord uit wat de meeste van ons wel als ordinair zullen beschouwen en als ze daar dan voor gewaarschuwd wordt door paps of mams onderbreekt ze ons en roept " bla bla bla bla" en vervolgens gewoon weg. Ik zeg het moet niet gekker worden.
De komende 3 weken gaan we ons best doen om ons sprookjeskind weer een beetje "op orde" te brengen.
Goed, al nu. Gisteren hebben we geen klap uitgevoerd eigenlijk dus was er ook niks te vertellen eigenlijk. Vandaag al niet veel meer maar zijn we wel met opa B en tante T naar Willemstad geweest. Toch stom dat je na 2 jaar nog steeds de weg een beetje kent in zo'n tropische stad aan de andere kant van de wereld. Hetzij wel dat we de frikandellen-boer uit Waalwijk niet zo gauw meer konden vinden, helaas. Wel hebben we heerlijk langs de kade gezeten bij de pondjesbrug met opa B en Tant T natuurlijk. De oceaanstomers varen voor je voeten voorbij. Een beter terras kan ik me dan ook niet voorstellen!
'S middags toch maar weer naar huis gegaan, onze Mein en Pieke hadden het echt wel gezien vort. Dus de taxi terug gepakt.
Daarna nog even aan het strand gelegen, nieuw UV shirt gekocht want het zonnetje deed het errug goed vandaag. En burgerlijker kan het bijna niet, 's avonds macaroni met stroganoff saus gemaakt en wat er over was...in de diepvries gedaan...echt...
Cest tout,
En biss morgen allen.
(Tis maar goed dat ze hier Nederlands praten)
En welterusten

• 06 Juni 2015 - 08:00

Helen Engelbarts:

Ai ja ik hoorde het vorige week al, van Meintje's schuttingtaal. Ach, onder jullie liefdevolle begeleiding zal ze snel weer een sprookjeskind worden. Geniet van het weekend en daarna hard aan het werk. Fijne dag, groetjes!

• 06 Juni 2015 - 10:09

Arthur:

wie heeft er nou Game of Thrones nodig.... Wij hebben Meintje op reis!

• 06 Juni 2015 - 12:15

Ans En Manie:

Ik zie het weer helemaal voor me daar in Willemstad. Ben stinkend jaloers.
    Geniet ervan.

• 06 Juni 2015 - 14:49

Walter En Gitte:

Wij zaten met smacht op jullie verslag te wachten. Konden er niet van slapen..... Was ff een teleurstelling, maar het is je vergeven hoor!
    Ff niks doen en lekker lamballen is ook wel eens lekker. Genieten van de zon, maar niet te bruin of te rood worden hoor!
    Tot horens maar weer!