Dag 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Paps

Blijf op de hoogte en volg Meintje

07 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

En voila, dag 4 zit er ook alweer op. Jeetje mina wat gaat het toch snel. Veel te snel eigenlijk. Ik zei straks nog tegen mama Kim, hoelang zou het duren voordat het zou gaan vervelen...Ik zou het graag willen weten maar deze vakantie is daar in elk geval véél te kort voor :-)
Normaal gesproken ( wat je al normaal noemt...) gaan we boodschappen doen bij Vreugdenhil. Grote supermarkt alla...eehm Jumbo, vooruit. Hoewel ze daar heul veul hebben, hebben ze er geen pakjes melk, je weet wel, van die kleine kartonnen pakjes om mee te nemen. Die hebben we voor onze Mein nodig want als je ergens heen gaat, is het toch wel handig dat je niet met literpakken op stap moet. Curacao en melk gaan namelijk niet zo goed samen qua temperatuur. Na een uurtje op stap zijn het al klonters zullen we maar zeggen.
Goed! Het alternatief is de Albert Heijn. Waren we nog nooit geweest. Deze ligt bij de Jan Tiel baai, waren we ook nog niet echt geweest dus één en één is twee. Wij de taxi gepakt en naar de Appie (en naar de Jan Tiel baai) kids in de taxi, mams in de taxi, de rolstoel en toen paps nog. Ken net zullen we maar zeggen. De chauffeuse was een snelle dame, ze hield niet echt van poko poko...gas d'r op! Enfin enkele doodsangsten later bij de Jan Tiel baai aangekomen. In een woord prachtig daar. De foto's staan op Facebook. Lekker even wat gedronken en toen verkast naar de Appie. Buiten +32 graden in de de Appie -380 volgens mij...sterretjes all around... Wij op zoek naar pakjes melk, want daar kwamen we voor tenslotte. Toch maar karretje gepakt. Goed, vele guldens en 3 tassen met boodschappen verder, want, Oh! dit moeten we nog hebben en hé, das ook lekker! Waren we klaar. Toen de vraag...Hoe krijgen we dit thuis? Eehm, juist met de taxi dus. Na 5 minuten wachten met onze tassen komt er een taxi aan. Ik die aangehouden, nemen ze ons gewoon niet mee want ze moesten naar een ander gedeelte van t eiland. Wat een tuig ook...stonden we daar...najaa 5 minuten later komt dezelfde taxi er weer aan, jaaaaaa, doe toch maar wel. Dussss...kids er in, mams er in, rolstoel d'r in, tassen met boodschappen d'r in en tot slot paps er in. In een vloek en een zucht waren we weer in ons appartementje. Missie geslaagd.
De rest van de middag lekker aan ons privé strandje gelegen, bietje gesnorkeld, naar de dolfijnen gekeken, onder water ja, zandkasteel gebouwd, onder het genot van een stevig briesje, fel zonnetje, een lekker colaatje, een chipsje van de Appie en het gezelschap van Opa B en tante T. Toen kwam ook deze dag weer aan een einde. Nu zit ik onder het lamplicht, op ons balkon dit zwetsverhaal te schrijven. En weetje wat mooi is? Geen mug te bekennen.
Tot morgen!

  • 07 Juni 2015 - 08:05

    Tante A:

    Waaaat?!?! Ook nog eens geen muggen???
    Hoe kan dat?
    Ik kom er meteen weer aan, nu kan ik t niet meer uithouden hoe jaloers is ben!


  • 07 Juni 2015 - 08:36

    Marjo:

    En of ik ook jaloers ben! Ja... Ik zie het helemaal voor me heerlijk daar!
    En zonder muggen lijkt me ook wat.
    Wat vliegt de tijd zeg.

  • 07 Juni 2015 - 09:15

    Jolanda Slegtenhorst:

    Is wel lastig dat je alles met de taxi moet doen, toen ik naar Curaçao ging was mijn man daar voor zijn werk en hij had een huurauto om naar zijn werk te kunnen gaan, dus wij konden lekker rondtoeren op het eiland. Ik moet daar nu wel weer aan terugdenken hoe heerlijk het daar toen was, voor de temperatuur zou ik zo weer terug willen, en ik herinner me ook nog wel de hagedissen op de muur en rond het appartement en die eten natuurlijk de muggen op! Heel veel plezier nog daar en ik blijf jullie volgen. :)

  • 07 Juni 2015 - 13:15

    Paps:

    Nou tante A, tot morgen/overmorgen dan maar

  • 07 Juni 2015 - 14:59

    Pascal:

    Mooi verhaal weer. Vooral dat taxiritje.


  • 07 Juni 2015 - 21:27

    Wendy:

    klinkt super! Eigen vertrouwde supermarkt en een eigen strand.... Vervelend allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Meintje in Curacao 2015

We gaan voor de 2e keer naar Curacao, naar het CDTC

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2015

Dag 18

19 Juni 2015

Dag 16 en 17

18 Juni 2015

Dag 15

17 Juni 2015

Dag 13 en 14

17 Juni 2015

Dag 13 en 14
Meintje

Lief meisje van 7

Actief sinds 30 Mei 2013
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 23304

Voorgaande reizen:

22 April 2018 - 03 Mei 2018

Weer naar Curacao

03 Juni 2015 - 21 Juni 2015

Meintje in Curacao 2015

20 November 2013 - 08 December 2013

Meintje in Curacao

Landen bezocht: