Dag 15 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Mams

Blijf op de hoogte en volg Meintje

18 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Hopelijk gaat het vandaag beter dan gisteren met het verslag.
Vandaag mooie dag gehad. Meintje heeft goed gewerkt. Weer wat worteltjes en aardappelpuree geproefd en niet gespuugd. Zodra ze moeilijk gaat doen leidt Merel ze af door te vragen:" wat voor smaak is het". Dan slikt ze het gewoon door. Zelfde met de aardappelpuree. Als Meintje Merel met de hapjes naar binnen ziet lopen begint ze al met: "Die lust ik niet", " ik moet plassen" enz. Alles wat ze maar kan bedenken om niet te hoeven eten. Gelukkig trapt Merel er niet in. Is streng voor haar en Meintje weet dat ze er niet onderuit komt. Zodra het hapje op is gaan ze een spelletje doen. De spelletjes doet ze goed. Ze kan zelfs op haar beurt wachten.

In het water ging het weer goed. Zo mooi om haar met Papito te zien. Echt super! Dolfijnen voelen de kinderen zo goed aan. Het zijn magische dieren.
Op het dok weer een spelletje gedaan. Dat ze aan het winnen was konden we duidelijk horen! Grappig! Bij grote verschillen van ik heb 1 kaartje en jij 4 weet ze wie er gewonnen heeft. Bij bv ik 3 en zij 4 is nog moeilijk.

Nog even gewogen voordat we naar huis gingen en de weegschaal stond op 19 kilo! Hopelijk klopt dat ding ook.

Vanmiddag naar Willemstad, jan thiel geweest en nog lekker op het stand gelegen op Mambo Beach.

Morgen een na laatste dag therapie.

• 18 Juni 2015 - 07:07

Helen:

Mooi dat Merel Meintje niet weg laat komen met smoesjes :-) En wat leuk, die spelletjes. Ja is Meintje aangekomen? Wat goed! Genietse nog even daar, groetjes!

• 18 Juni 2015 - 08:14

Jolanda Slegtenhorst :

Mambo beach heb ik ook goeie herinneringen aan, heerlijk

• 18 Juni 2015 - 19:35

Marij Van Orsouw:

Fijn dat Meintje weer vooruit gaat met eten e.d. Knap hoor!!!
    Geniet ze nog daar !!!