Dag 16 en 17 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 16 en 17 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 16 en 17

Door: Mams

Blijf op de hoogte en volg Meintje

19 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Dag 16

ging weer goed. Meintje begint steeds beter en logischer te vertellen. Wel moet ze regelmatig aan herinnert worden waar ze mee bezig is. Soms dwaalt ze weer af en haalt alles door elkaar. Ze vraagt ook steeds meer waarom ik dingen doe. En dat is natuurlijk super! Wortelspuree en aardappelpuree gegeten. Vindt ze nog moeilijk maar doet het wel.
In het water ging het hartstikke goed totdat Papito besloot er met de bal er van door te gaan. Na twee keer het stop teken genegeerd te hebben werd hij apart gezet en nam chabilita het over. Meintje vindt alles ok. 'S middags nog een workshop gehad over ontspanningstechnieken. Niet geheel onbelangrijk voor jij. Ik sta bijna altijd strak.

Dag 17
De laatste dag therapie

• 19 Juni 2015 - 17:40

Prachtig om te horen.
    En Kim er zullen heel veel mensen jaloers op je zijn.
    En op Curacao en dan ook nog zonder iets helemaal strak staan.
    Fijne dagen nog

• 19 Juni 2015 - 19:14

Ans En Manie:

Fijn dat er toch weer voortuitgang wordt geboekt.
    Geniet nog maar even van een heerlijk vakantiedagje want volgende week is het weer als vanouds.
    Nog veel plezier en goede terugreis

• 19 Juni 2015 - 20:33

Helen:

Wat goed dat Mein steeds beter vertelt en zelfs waaromvragen stelt! En ook weer netjes gegeten. Ai, deugniet die Papito ;-) Hopelijk heb je veel baat bij de ontspanningstechnieken. Geniet ze nog heel even, fijn weekend!

• 20 Juni 2015 - 16:13

Annet:

Super!!! Meintje dat jij met het eten weer een stapje verder bent ook al is het nog moeilijk. Blijven oefenen.
    We zijn trots. Vorige keer hebben we heeeel vaak samen over curaçao vertelt. Nu kan jij het ons vertellen.
    Tot snel.