Voorpret - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: papa

Blijf op de hoogte en volg Meintje

03 April 2018 | Curaçao, Curaçao

Deze keer niks geen therapie maar gewoon kei hard op vakantie. Waarom weer curacao? Tja...we zijn gewoon verknocht aan dit mooie eiland. De toch grote cultuurverschillen en de mentaliteit van de mensen trekt ons aan. Zeker ook het weer, de zee en het strand. Geen drama's voor de klerenkast van wat moet ik nu weer aan vandaag...korte box of zwembox , t-shirt, slippers that's all.

Hoewel Meintje echt nog wel therapie zou kunnen gebruiken, hebben we daar deze keer niet voor gekozen. Het is toch een hele planning vooraf en omdat we nu alleen in het hoogseizoen kunnen gaan omdat Pieke gewoon naar school moet zijn de kosten van een 20 daags verblijf nou niet echt laag te noemen zeg maar. Ook brengt het een belasting vooraf om weer een bedrag voor stichting Guus bij elkaar te sprokkelen. Buiten dat zit het CDTC dit seizoen ook vol. Misschien volgend jaar of het jaar daarop...We shall see.

Nu gaan we dus voor de innerlijke rust, ook belangrijk, voor ons allemaal. Via B'nB hebben we een huisje op de kop getikt op hetzelfde resort als waar we voorheen vertoefde, begane grond deze keer. Met een tuintje ipv een balkon. Als het goed is ook net zo luxe ;-) Want luxepaarden zijn we wel een beetje...
De dag na aankomst komen ze onze voiture brengen die ons deze 10 dagen zal moeten vervoeren. komt goed.

De Kids (en wij) hebben er al veel zin in en het is bijna dagelijks onderwerp. Natuurlijk gaan we wel het CDTC en het sea-aquarium bezoeken. We gaan bijna op vakantie! We tellen de dagen...en als het interessant genoeg is om te vertellen, zullen we dat zeker niet laten. Laterrrr,

Paps

• 03 April 2018 - 12:17

Helen:

Ooooo leuk zeg! Heel veel plezier alvast met alle voorpret :-D Yara heeft het nog regelmatig over Meintje :-)

• 03 April 2018 - 15:15

Marlies :

Heel veel plezier, geniet er maar lekker van.

• 03 April 2018 - 15:49

Annelies:

Ga er maar lekker van genieten saampjes. En heel veel plezier !!

• 04 April 2018 - 16:07

Walter En Gitte:

Ja ja ja......korte broek, T-shirt, zwembroek. Maak ons maar lekker jaloers met al die mooie verhalen....
    Toch gunnen wij het jullie natuurlijk van harte! Heel veel plezier saampjes en geniet er maar lekker van. Jullie mogen altijd wat zon mee naar huis nemen. Doen wij niet moeilijk over!!!

• 25 April 2018 - 18:43

Coby:

Hier vanuit een nat (nou ja een beetje )en fris Frankrijk heel veel plezier.
    Wij maken onze km wel.Hopelijk ook in de korte box