Dag 5 supplemental - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 5 supplemental - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 5 supplemental

Door: Paps

Blijf op de hoogte en volg Meintje

08 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Belofte maakt schuld, even nog een klein aanvullend verhaaltje.
Het is de Mexicaan geworden, ja die op de boulevard op mambo beach. Heerlijk gegeten daar. Het heeft het bescheiden silhouet van yours truly vast geen goed gedaan...maar lekker!
Ik heb een kleine sfeer impressie geüpload.
Voor dingen die het willen weten, het zijn faijitas (schrijf ik dat zo goed?)
Morgen begint de therapie, half acht sharp mogen we present zijn. In de ochtend dus... Best vroeg :-)
We krijgen eerst een anamnese gesprek, dat houd in dat we doorspreken wat we willen bereiken, wat we er aan moeten doen en wat haalbaar is voor Meintje. Wel weten we al dat ze weer met Nubia mag zwemmen en dat Merel met haar gaat werken. Goede combi die twee. Of drie moet ik eigenlijk zeggen. In het water zal Sebastiaan met Meintje en Nubia gaan zwemmen want Merel is zwanger en mag niet meer het water in met de dolfijnen.
Morgen meer !

• 08 Juni 2015 - 16:23

Walter & Gitte:

Weer jaloers....Lekker Mexicaans gegeten. Missen de Mexicaan in Uden nog steeds. Wordt toch een keertje een retourtje naar Curaçao! Ik dacht die heb ik gewonnen met het raden van de huurauto, maar helaas pindakaas.
    Zo het uitslapen is afgelopen... Weer vroeg op om op tijd bij Nubia te zijn. Wij zijn benieuwd hoe Meintje het weer gaat doen. Have fun! X

• 10 Juni 2015 - 00:01

Kim: