Dag 10 en weekend - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 10 en weekend - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 10 en weekend

Door: Paps

Blijf op de hoogte en volg Meintje

14 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Tja, het ontbrak mij geheel aan inspiratie en zin om wat te vertellen de laatste dagen. Maar vandaag toch maar weer in de pen gekropen om eens te kijken of ik nog iets te zwetsen heb wat de moeite waard is om op waarbenjij.nu te knallen.
Vrijdag ging de therapie heel prima. De oefeningen die Meintje van de week moest doen zijn vrijdag eigenlijk herhaald, al is de moeilijkheidsgraad iets omhoog gegaan. We merken wel aan onze Mein dat het vertellen ietsjes beter gaat, al is het minimaal. Bij veel enthousiasme vervalt ze nog wel in haar "oude" patronen, maar we hebben nog een hele week, dus dat vertrouwen zit er nog wel in hoor! Qua eten gaat het heel goed. Ze heeft geproefd van geprakte worteltjes en boontjes uit een hak potje (met gekookte en geprakte aardappel) Oei, dat was heel moeilijk maar ze heeft het wel gedaan! We willen nu de pap als beloning gaan gebruiken zodat die wat makkelijker naar binnen gaat. Wortels en bonen zijn tenslotte moeilijker.
Eens kijken wat komende week zal brengen :-)

Gisteren een rustige dag. 'S morgens hebben de kids lekker in het zwembad gezwommen en ik een klein uitslaapdutje gedaan op een strandbedje. Heerlijk die windzzzzzzzz.....
'S middags naar Rif Ford geweest. Beetje de Kalverstraat van Willemstad, zeg maar. Lekker op een terrasje gezeten, wat gegeten en een ijsje op. Er was een bandje aan het opbouwen maar dat speelde pas in de avond. Wel leuk om te zien dat ze het podium, wat schuin af liep, met een pompwagentje en twee ijzeren rattenvallen weer recht maakte. Op z'n Curasaus denk...

Vandaag zit de klad er in. Een echte zondag waarin ik niks zoek te doen de kids tv zitten te kijken en Kim zit te trillen en beven op d'r stoel omdat ze per sé iets moet doen vandaag...Je kan toch niet zomaar op een stoel blijven zitten???.
Het waait erg hard vandaag dus misschien maar eens op westpunt gaan kijken. Het ruige zee gedeelte op Curacao.
Tot morgen :-)

• 14 Juni 2015 - 18:13

Marike:

Wat goed van Mein! Die boontjes en wortels, maar ik vind de Curaçaos toch wel het allerleukste aan dit verhaal Emile

• 14 Juni 2015 - 18:14

Marike :

De curasaus bedoel ik dus

• 14 Juni 2015 - 18:56

Kim:

Hey marikske,

Heb je inmiddels Skype?

• 14 Juni 2015 - 19:14

Mariska:

Trots op mein en op jullie ook natuurlijk .
    Geniet ervan!

• 14 Juni 2015 - 19:23

Mieke Van Orsouw:

Ga zo door Meintje. Ben trots op jou dat je het zo goed doet. Knuffel ook voor Pieke.

• 14 Juni 2015 - 19:25

Marike:

Ja kim ik heb wel Skype alleen heb ik geen flauw idee hoe ik jou moet toevoegen

• 15 Juni 2015 - 02:57

Kim:

Emilevanorsouw dat is er maar een van

• 15 Juni 2015 - 21:48

Annet:

Wat zijn we trots op Meintje

• 16 Juni 2015 - 09:50

Helen: