Dag 8 en 9 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu Dag 8 en 9 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Meintje Orsouw - WaarBenJij.nu

Dag 8 en 9

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Meintje

11 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Zo dag 3 en 4 van de therapie zitten er alweer op. Gisteren had mijn lieftallige husband geen zin meer om te schrijven. Hij lag al vroeg in zijn bedje te ronken. Het was dan ook een drukke dag geweest. Eerst de therapie van Meintje. Het was goed gegaan. Pieke mocht vandaag meehelpen. Ze hebben een vragen rondje gedaan. Merel vroeg iets aan haar en Meintje moest dan iets terug vragen. Soms moest ze een beetje geholpen worden. Op het dok hebben ze een soort van memorie gedaan. Maar dan met plaatjes met bv een sleutel en een deur dat bij elkaar hoort. En daarvan moest ze een een zin maken, dus met de sleutel maak ik de deur open. Dat was heel moeilijk. Pieke ging er meteen een verhaal van maken. Wil Meintje af en toe te veel helpen. Wel lief bedoelt. Pieke heeft echt genoten van de dolfijn. Maandag familieswim!

'S middags zijn we effe naar Willemstad geweest. Emile zijn schoenen waren op dus hij moest nieuwe. Er is bij mij ook nog een paar New Balance schoenen aan mijn vingers blijven hangen

• 11 Juni 2015 - 18:29

Mieke Van Orsouw:

ben iedere dag weer benieuwd naar jullie verhalen. Is leuk om te lezen

• 11 Juni 2015 - 23:02

Antoinet :

Leuk om iedere dag weer te lezen !

• 12 Juni 2015 - 10:23

Helen:

Oww herkenbaar hoor! Morris wil Yara soms ook net iets teveel helpen ;-) Heerlijk dat Pieke zo genoten heeft van de dolfijn. En maandag dus met de hele familie, genietse alvast! Fijn weekend :-)